miercuri, 22 iulie 2009

Vreau sa fiu...

Vreau un aspirator de cuvinte. Sau nu! vreau un cititor de ganduri care sa stie sa transpuna in cuvinte, propozitii, fraze tot ce-mi trece prin minte. Sa le astearna pe hartie sa stiu si eu in ce directie sa o iau. Deocamdata sunt in faza in care vreau liniste dar atatea ganduri imi zboara prin cap si trebuie, chiar TREBUIE, sa le prind cu un cleste sa le pun pe sarma, sa astept sa se usuce si apoi sa le citesc si sa vad care in ce cos trebuie sa stea. Ma cam naucesc gandurile astea sunt precum o tornada, ma ridica, ma doboara, ma muta de colo-colo, nu ma lasa....dar nici eu nu ma las: caut si lupt sa gasesc elemente sa-mi dea putere sa merg mai departe si deci astazi vreau sa cred ca sunt Supergirl ... and supergirls don't cry ... and supergirls just fly ...


REAMONN --SUPERGIRL
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu