joi, 23 iulie 2009

Postare pentru TINE

Intotdeauna am fost o romantica incurabila si am vrut sa cred ca oamenii sunt buni. Cu toate astea nu am lasat decat putini sa se aproprie de sufletul meu desi pot gasi incurajari si vorbe bune pentru toata lumea. In esenta sunt un om bun cu un suflet incapator care are darul de a face cadouri surprinzatoare si frumos ambalate. Te-am lasat si pe tine sa intrii, te-am primit cu toata inima desi ratiunea imi spunea sa stau departe, m-ai ranit odata o vei face si a doua oara. Dar am crezut ca sufletul meu frumos o sa te faca sa ramai de data asta. Dar nu! Ai intrat din disperare de a nu fi singur (si asta mi-ai spus-o acum) si ai plecat pe calul alb proaspat potcovit catre alta. Care surprinzator nu are in plus fata de mine decat varsta si experienta pe care o voi capata si eu in timp dar pe care tu nu ai rabdare sa o astepti. Ai plecat dar nu inainte sa-mi faci sufletul bucati si sa ma intrebi..."de ce plangi mah?" Vrei sa stii de ce plang? Plang pentru ca ai fost pe primul loc pentru mine, plang pentru ca ai avut libertatea si linistea de care ai avut nevoie, n-am fost pisaloaga si ti-am respectat deciziile desi nu am fost intotdeauna de acord cu ele, plang pentru ca si tu recunosti ca langa mine ai devenit om ca am fost cea mai buna din viata ta pana acum si totusi alegi pe altcineva. Plang pentru ca am crezut intr-o poveste frumoasa pe care ai transformat-o intr-un cosmar. Plang pentru ca ai fost un las si ai ales calea usoara. Plang pentru ca odata cu plecarea ta am indepartat toate persoanele care-mi aduceau aminte de tine, persoane care-mi sunt dragi si m-am retras sa ma refac. Mi-am adunat sufletul bucatica cu bucatica ca sa-l recladesc asa cum a fost el cu vise si sperante si te-am eliminat de peste tot din jurul meu si totusi destinul sau ce-o fi asta nu vrea sa te uit si-mi da bobarnace in orice directie intorc capul. Si acum eu vin si intreb...ce mai vrei? Ti-am dat tot ce am avut mai bun dar nu ti-a fost suficient. CE MAI VREI? Nu-ti mai pot fi iubita, amanta sau cel mai bun prieten, nu mai pot sa rad ca sa te simti tu bine si sa spun ca totul o sa fie bine cand tu nu ai puterea sa stai langa mine cand plang. Nu se poate sa spui ca ti-e dor de mine si totusi alegi sa-ti petreci viitorul cu altcineva. Ai facut o alegere ...orice ai vrea de la mine...eu nu mai vreau sa-ti dau. Nu pot sa te iert pentru toata suferinta. Esti pe Ignore. Nu te mai las in viata mea nici macar cu un pas. Si mai e ceva undeva pe drum m-am oprit din plans pentru ca tu nu meriti. Ca de fiecare data sunt mai puternica decat tine dar asta o stii si tu!