vineri, 24 iulie 2009

Telefonul suna iar....

23:39 suna telefonul.
Sunt nopti in care orele mari devin mici si apoi cresc din nou dar somnul nu vine. Si sunt seri cand imi pica cornul in perna la ora 11 si atunci mobilul suna parca in ciuda.
Aseara.
Intind mana buimacita dupa telefon bosumflata ca ma trezeste. Vad numarul ...hmmm era numarul lui sters din telefon si totusi il recunosc pentru ca memoria mea nu e precum agenda telefonica sa fie stersa din 2 apasari de taste. Nu! Nu raspund! Hmmm nici nu stiam ca mobilul meu are asa o melodie lunga la apelare.
Nu conteaza ce vrea...si-a facut alegerea...nu mai avem ce discuta! Dar daca s-a intamplat ceva?
Si uite asa somnul ala dulce la care am luptat atata sa-l obtin se duce pe apa sambetei si grijile incep sa ma patrunda.
Trimit mesaj.
"S-a intamplat ceva?"
Telefonul suna iar....
Poate chiar s-a intamplat ceva....
Raspund.
nM- Servus! Te-am trezit?
Eu- S-a intamplat ceva?
nM-(cu veselie in glas) vroiam sa vad daca esti suparata...daca ti-a mai trecut...
Eu-Deci nu s-a intamplat nimic?
nM-Nu
Eu - Ok. Noapte buna!
nM-(cu o voce rece) Noapte buna!

Ce te asteptai? Sa-mi sara inima in sus ca tu suni? zilele alea sau dus odata cu alegerea ta.

Si iau din nou cartea sa nu mai aiba loc gandurile si citesc pana adorm.

2 comentarii: